SOLGT
Pris: Kr. 2.495.000 EURO: 334.450
Årgang: 1998
Beliggenhed: Skåne, Syd Sverige
Motor: 2x660 hk diesel.
Vægt: 36000 kg
Tankkapacitet: 5000 liter diesel. 1176 liter vand.
Sovepladser: 6 i 3 kahytter
Motortimer: 1529
Additional Features:
Queenship 61
Til vores kunder der har vist interesse for denne båd.
Vi har båden til salg for kurator da det er et konkursbo. Da vi mangler at få dokumentation for CE godkendelse samt betalt EU moms er sagen indtil videre sat i bero til EU kunder.
Uden CE godkendelse kan båden kun sælges samt benyttes lovligt uden for EU og til lande der ikke kræver CE godkendelse.
Det er strafbart at benytte eller sælge en båd som ikke er CE godkendt hvis den er kommet ind i EU efter 16 Juni 1998.
Hvis du er kunde uden for EU er du velkommen til at byde på båden
To our customers who have shown interest in this boat.
We have the boat for sale for the trustee as it is a bankruptcy estate. As we still have to obtain documentation for CE approval and paid EU VAT, the case has so far been put on hold for EU customers. Without CE approval, the boat can only be sold and used legally outside the EU and to countries that do not require CE approval. It is a criminal offense to use or sell a boat that is not CE approved if it has entered EU after 16 June 1998.
If you are a customer outside the EU you are welcome to bid on the boat.
NEDSAT PRIS: Kr. 2.495.000 EURO: 334.450 FØR Kr. 2.750.000 EURO: 368.600
En Fantastisk Yacht til en Fantastisk pris.
Bygget af Queenship i Canada som er kendt for deres høje kvalitet og stærke skrog. En ejers båd hvor den danske ejer ventede 2 år på at få den færdigbygget og leveret til Danmark. Den er bygget til europa med 220 volt installation. Båden er Dansk ejet.
MOTOR: MTU V8 (Mercedes) 2 x 660 hk diesel.
NAVIGATION: Avanceret Gps navigation over 3 stk. pc med 3 store skærme, disse er koblet sammen så de kan betjenes af 1 mus. Alle motorinformationer er ligeledes koblet op på pc skærm. Furuno 48 mils radar, Simrad AP24 autopilot, B&G Hydro wind, ekkolod samt fart instrument, Skanti 3000 Vhf radio.
ELEKTRISK UDSTYR: Landstrøm med Victron 80 amp. automatisk batterilader samt Victron 220 volt 9000w stor inverter. Dette anlæg kan justeres således at det tager den landstrøm som man ønsker. Dette betyder at hvis der ikke er så meget 220 volt landstrøm tilgængeligt på broen, justerer man bare lade anlægget derefter. Yderligere er der monteret en Panda 4kw 220 volt generator som er koblet sammen med hele lade anlægget. Det betyder, at hvis anlægget føler at batterierne mangler strøm, kan det automatisk starte Panda generatoren, således kommer båden aldrig til at mangle strøm. Elektrisk kran på flybridge.
Kohler 18 kw 220 volt generator, elektrisk gear/gas håndtag, Sidepower 24 hk bovpropel samt Sidepower 24 hk sternpropel som begge kører henholdsvis 24 volt og 48 volt, således at de kan køre 2 hastigheder og begge med fjernbetjening, elektrisk ankerspil, 500 liters holdingtank med elektrisk tømning, der er monteret ekstra kraftige vindus viskere. Watermaker med div. filtre samt UV-Lys i ferskvands tanken.
RADIO & TV: Tv i salon, udvendig tv antenne med forstærker, Bose højtalerinstalation i salon samt alle kahytter, stereo i salon samt kahytter.
VARME: 5 gange aircondition, Kabolafyr fra 2011 centralvarme oliefyr med blæservarme i alle kahytter og salon.
PANTRY: Stort køleskab med fryser, keramiske kogeplader 4 zoner, stor indbygningsovn, microovn, opvaskemaskine, ismaskine, emhætte, affalds compactor med mere.
EKSTRA: Udstyret på denne båd er omfattende og vi har ikke alt med i denne salgsopstilling, men det omfatter bl.a teakdæk på agterdæk, teakdæk på badeplatform, teakdæk på flybridge, teakdørk i køkken, teakdørk i pilothouse, automatisk brandsluknings anlæg, 600 liters holdingtank med elektrisk tømning, redningsflåde, cover til sofa og stole samt instrumentbord på flybridge, Dobbelt solseng på flybridge. Automatisk brandslukning i agterrum samt motorrum.
INDRETNING: Stort agterdæk med siddeplads og bord samt direkte indgang til den store salon med med u-sofa, lænestol samt skabsvæg med bl.a. ismaskine, i åben forbindelse køkken med alt i hårde hvidevarer.
Mellemgang med opgang til pilothouse med stor hævet hjørnesofa med 2 sofaborde så dine medpassagerer kan følge sejladsen samt behagelig styrestol og alt i navigation. Pilothouse har døre til sidedæk i begge sider.
Fra pilothouse nedgang til underetage med mellemgang med indbygget vaskemaskine/tørretumbler. Midtskibs stor owners cabin med fritstående dobbeltseng, masser af skabsplads samt eget badeværelse med flisegulv og separat brusekabine.
Fra mellemgang adgang til forkahyt med dobbeltseng samt skabsplads, mellem disse 2 kahytter ligger den 3 kahyt med 2 enkeltsenge samt skabsplads, endnu et badeværelse med separat brusekabine.
Fra pilothouse er der via nem trappe adgang til den store flybridge med 2 stk. hjørnesofa med 2 teakborde, styreplads samt stor plads agter med solplads opbevaringrum. Den store agter del af flybridge er til brug for eksempel dingy. Hertil fastmonteret kran.
Fra det store agterdæk er der opgang til flybridge, nedgang til motorrum samt adgang via 2 flotte trapper adgang til den intrigerede badeplatform, hvor indgangsdør til stort rum findes med masser af plads. Her er Kabola fyret installeret, lader 2 stk. borde med filebænk med mere, fra dette rum adgang til motorrum.
STAND: Båden er i rigtig god stand. Altid vinteropbevaret indendørs i hal.
Ovenstående oplysninger forventes at være korrekte, men kan ikke garanteres.
© Foto af Jan Wulff Møller
Alle fotos er beskyttet af loven om ophavsret og må kun benyttes efter skriftlig tilladelse