Dansk / Svensk Yacht Import

Salg af både fra 25 fod og op med diesel.

  • Forside
  • Både til salg
    • Danmark / Sverige
    • Andre EU lande
  • Turforslag
    • Turforslag Den Svenske Skærgård Vestsverige
    • Dalslands Kanal, Lennartfors
    • Dalslands Kanal Bengtsfors Sluse 19 &20
    • Säfle to Arvika, Vikingaleden
    • Dalsland Canal, Sweden
  • Service
    • Polering & Klargøring
    • Nyt indtræk
    • Båd Forsikring
    • Presseomtale
  • Køb af båd
    • Køb af båd
    • Køb af båd fra udlandet samt Båd Finansiering
  • Sælg deres båd

Sunseeker Manhattan 50

SOLGT

16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
« ‹ af 3 › »
Model: Sunseeker Manhattan 50
Pris: Kr. 3.079.000 v/kurs 8.80 Pund 349.950
Årgang: 2007
Beliggenhed: Southampton, England
Motor: 2x800 hk diesel
Mål: Længde: 16.00 m Bredde: 4.61 m Dybde: 1.23 m.
Vægt: 23000 kg.
Tankkapacitet: 2500 liter diesel. 500 liter vand
Sovepladser: 6
Motortimer: 250

Additional Features:

Båden er beliggende i England. Dansk Yacht Import er behjælpelig med transport til Danmark samt håndtering af alle nødvendige dokumenter, således at De opnår en sikker handel. Vi har kendskab til hjemtagelse af større både siden 1992.

Engine 2 x 800 HP Diesel Volvo D12

Extras
Stern thruster
Remote control for stern and bow thrusters
Bimini Top in Navy blue canvas with Stainless steel frame work
Electric cooling unit for cool box
Additional pair of Sony Marine 2 way cockpit speakers to the flybridge
Cockpit Teak Decking
Icemaker with Water purifier
Sony 6 Disc Multi CD/MP3 Changer
Saloon TV linked to the Raymarine E Series displays
Sharp Aquos 26″ LCD TV to upper saloon
Washer/Dryer fitted in enclosed cabinet
Teak flooring to Galley
Sharp Aquos 20″ LCD TV to master aft cabin
Sony compact DVD/CD/MP3 player linked to cabin TV in master aft cabin
Sony CD/MP3/Radio CDX-R6550 with two Sony 3 way 140Wpp Speakers in master aft cabin
Safe – 2 brick – with Digital lock in master aft cabin
Raymarine Autopilot system ST6001 + Dual station
Raymarine Ray 240E Class D-DSC – VHF Dual statio
Raymarine ST60 Speed and Depth system in lieu of Simrad IS15
Raymarine E120 -12.1″ Colour Radar Chartplotter on lower console with E120 -12.1″ Colour repeater on fly console
Raystar 125 GPS Diff receiver with 4kw 48″ open scanner
G4 Dummy Domes with Navy blue banded base fitted to the radar arch
TV Shore cable inlet connection socket at stern
Air Conditioning 2 x 12000 BTU 2 x 16000 BTU
Lewmar 185TI 8 hp Bow Thruster
Lewmar C3 Stern docking Winches fitted port and starboard
Cool box on the Flybridge
2.4 meter Whip Aerial for FM Radio to match VHF Aerial on Radar arch
Washer/Dryer fitted in enclosed cabinet in the Galley
Generator Upgraded to Kohler 11 kW 50Hz
Diesel FuelMag conditioning system for engines and generator
Fresh water deck wash with outlets fwd & aft including deck wash hose kit
Hydraulic Centreline 2.9m Gangway (350Kg) with teak grating
Crew Cabin fitted with GRP Liner for storage
Standard specification*
Deck
Lewmar 20 kg Delta Anchor
10mm Diameter 60m long Chain
Lewmar V3 GD-24V Electric winch and capstan, deck and cockpit controls
2 Pantograph wipers 24v
Bathing Platform
Fresh water marina connection, Jabsco pressure regulator
Hot and cold swimming shower
Aft Cockpit
Overhead lighting 24v
Waterproof speakers
Main Helm Console
Hydraulic steering
Rudder indicator
Engine instrumentation
Compass
Cigar lighter
Flybridge Helm Position
Hypro Marine HM3008 Hydraulic steering
Volvo Engine controls
Engine instrumentation
Radar plotter repeater display Furuno GD1720C €“ 7″ display
Compass
Simrad IS15 speedlog repeater, Echo sounder
Simrad AP25 autopilot
Shipmate RS82 dVHF, 2nd handset
Alpine SPS-M600- pair waterproof Speakers
Alpine AOU71 waterproof remote
Waterproof socket and plug
Galley
Electric refrigerator
Electric Freezer
Ceramic hob 240v
Hob extractor fan
Microwave/Oven 240v
Shower Rooms and Toilets
Vacuum toilet
Starboard Pullman Guest Cabin
Sharp 15″ Aquos LC-15SH1E TV
Engine Compartment and Ancillaries
2 x Separate fuel filters water separators, Separ SWK 2000 10EM
Automatic fire extinguisher, Seafire FM200 system FD900m
2 x Automatic bilge pumps
2 x Automatic flood pumps
Manual bilge pump
Fresh water pressure system
Electrical System
4 Batteries for engine starting 24v circuit
4 Batteries for domestic power 24v circuit
2 Batteries for generator starting 12v circuit
95 amp Battery charger for 24v circuits
14 amp Battery charger for 12v circuits
Water heater 1.5 kW 240v
Underwater Gear
4-bladed NAB bronze propellers
Bronze P-brackets
2 x stainless steel Temmet shafts
Dripless shaft logs
High-performance bronze rudders and struts
Stainless steel trimtabs ( hydraulic)
*Standard specifications may vary between model numbers

Køb og salg af båd

Bådmægler Jan Wulff Møller

Med min sejlererfaring gennem hele livet, mit juridiske kendskab samt erfaring med bådsalg i over 20 år i ind og udland, vil jeg gerne tilfredsstille både køber og sælger.
Jeg er ikke bare sælgers mand, jeg er købers og sælgers mand, også efter en afsluttet bådhandel, hvis et problem skulle opstå.
Jeg bestræber mig ikke kun på at sælge jer en båd, men også sikre mig, at i vælger den rigtige.

Køb af båd:
Ved køb af båd gennem Dansk Yacht Import vil jeg på bedst mulige måde sikre jer, at i får en sikker handel, at de korrekte dokumenter er tilstede, at prøvesejllads er forløbet korrekt, og overtagelsen sker på de aftalte vilkår ifølge købsaftalen.
Der er i dag større og større krav til korrekt dokumentation på både. Flere regler gør sig gældende som mange mennesker ikke er klar over, og man kan derfor komme ganske galt afsted ved ikke at have den korrekte dokumentation når man handler båd.
Eksempelvis ser jeg flere og flere tilfælde, hvor køber, sælger og sågar andre mæglere ikke er klar over, hvad der skal følge med af dokumentation når man handler båd.
Eksempelvis er CE mærkningen en af de ting der er vigtig. Lovgivningen siger, at det er ulovligt samt strafbart at bruge, annoncere eller sælge en lystbåd med manglende CE godkendelse. Det betyder, at alle både der er kommet ind i EU efter 6 måned 1998 skal være CE godkendt, og alle både der er kommet ind i EU efter 6 måned 2006 også skal have CE dokumentation på motorerne. Dette betyder igen efter vores erfaring, at både uden CE godkendelse taget ind i EU efter 2006, kun kan CE godkendes hvis der bliver monteret nye motorer i båden.
Blot et enkelt eksempel på hvor vigtigt det er at have styr på bådens dokumentation.
Og det er selvfølgelig en af de ting vi sikrer jer ved køb af båd eller hjælper sælger med, således at sælger samt køber ikke kommer galt afsted ved en handel.

Salg af båd:
Ønsker i at sælge, kommer jeg uforpligtende ud og vurderer jeres båd.
Ved salg gennem Dansk Yacht Import vil der blive udarbejdet salgs opstilling, fotoarbejde samt annoncering på internettet via flere website også internationalt. Ligeledes har jeg et meget stort kendskab til mæglere i andre EU lande og samarbejder med flere af dem, som ligeledes vil få jeres båd til salg og annoncere den. Således vil jeres båd blive annonceret meget bredt i hele EU.
Bemærk også at vi har over 13000 reelle følgere på Facebook som ligeledes deler vores opslag. Dette må betegne os som værende den mest sete bådmægler i Danmark.
De foto der bliver taget vil være i meget fin kvalitet og høj opløsning, da jeg mener at det er vigtigt at få et korrekt indtryk af båden når en evt. køber sidder foran skærmen derhjemme.
Hvis det ønskes, kan vi tilbyde video af båden inde samt ude, og optagelse med drone.
Se eksempel her:


Hør venligst nærmere hvis dette ønskes.

Når der er lavet en anvisningsaftale, som sikrer den aftale vi laver om salg, og som beskriver hvad jeg forpligtiger mig til, begynder jeg at udfærdige salgsmateriale og annoncering. Der er ingen annonceudgifter for jer, dem betaler Dansk Yacht Import.

Ved salg vil Dansk Yacht Import udarbejde slutseddel der sikrer begge parter. Skulle der efter handlen opstå nogen form for spørgsmål eller uenighed, står jeg naturligvis til rådighed.

Både der er beliggende uden for Danmark, kræver for en sikker handel en del dokumenter, det har vi over 20 års erfaring med. Vi er også behjælpelig med transport til hvor det måtte ønskes.
Ønskes forsikring samarbejder vi med Velos Insurance Service, hør venligst nærmere om et rigtigt godt tilbud på forsikring.

Hvis i har nogen spørgsmål til ovenstående, er i yderst velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen
Jan Wulff Møller

Dansk Yacht Import

VORES TELEFON ER ÅBEN
Mandag – Søndag
kl. 09:00 – 20:00
Mail: sales@yachting.dk
Telefon +45 2225 1100
Cvr: 25348230
Lyngbyhovedgade 39, 2800 Lyngby
administration & postadr.
c/o Jan Wulff Møller
kalvehavevej 29, 3250 Gilleleje
Ved fremvisning af båd kontakt telefonisk, da bådene ligger i forskellige havne.

  • Email
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • Forside
  • Både til salg
    • Danmark / Sverige
    • Andre EU lande
  • Turforslag
    • Turforslag Den Svenske Skærgård Vestsverige
    • Dalslands Kanal, Lennartfors
    • Dalslands Kanal Bengtsfors Sluse 19 &20
    • Säfle to Arvika, Vikingaleden
    • Dalsland Canal, Sweden
  • Service
    • Polering & Klargøring
    • Nyt indtræk
    • Båd Forsikring
    • Presseomtale
  • Køb af båd
    • Køb af båd
    • Køb af båd fra udlandet samt Båd Finansiering
  • Sælg deres båd
Copyright Dansk Yacht Import